1. Vă rugăm să acordați calificative pentru următoarele servicii: CAZARE Nesatisfăcător Bine Foarte bine 2. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele servicii: CALITATE PAT, LENJERIE Nesatisfăcător Bine Foarte bine 3. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele servicii: CURĂŢENIE Nesatisfăcător Bine Foarte bine 4. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele servicii: CALITATEA ALIMENTAŢIEI Nesatisfăcător Bine Foarte bine 5. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele servicii: VARIETATEA MENIURILOR Nesatisfăcător Bine Foarte bine 6. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru următoarele servicii: CALITATEA DISTRIBUŢIEI ŞI MODUL DE SERVIRE A ALIMENTAŢIEI Nesatisfăcător Bine Foarte bine 7. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru amabilitatea personalului medical: Nesatisfăcător Bine Foarte bine 8. Vă rugăm să acordaţi calificative pentru disponibilitatea personalului auxiliar (infirmiere, bucătărese, muncitori întreținere): Nesatisfăcător Bine Foarte bine 9. Impresia dumneavoastră despre îmbunătățirile aduse centrului în ultimul an: Nemulțumit Mulțumit Foarte mulțumit 10. Impresia dumneavoastră generală: Nemulțumit Mulțumit Foarte mulțumit 11. Există o relaţie de comunicare şi colaborare între dvs. și conducerea centrului? Da Nu Uneori 12. Consideraţi că între conducerea centrului şi dvs. există o relaţie de comunicare eficientă? Nesatisfăcător Bine Foarte bine Se poate și mai bine 13. Consideraţi că la nivelul centrului există o politică de promovare a serviciilor acordate? Da Nu Nu știu 14. Considerați că serviciile de promovare ale centrului sunt necesare? Da Nu Nu știu Aș dori să știu mai multe 15. Amenajarea locurilor pentru petrece a timpului liber (club, curte) le consideraţi: Nesatisfăcătoare din punct de vedere estetic Satisfăcătoare Bună Foarte bună 16. Amenajarea centrului o consideraţi: Nesatisfăcătoare din punct de vedere estetic Nesatisfăcătoare din punct de vedere funcțional Nesatisfăcătoare din punct de vedere al securității Satisfăcătoare Bună Foarte bună 17. Apreciaţi gradul de atractivitate al muncii prestate de către angajații centrului: Foarte scăzut Scăzut Mediu Ridicat Foarte ridicat 18. Apreciaţi gradul de valorificare a competenţelor şi abilităţilor personalului centrului: Foarte scăzut Scăzut Mediu Ridicat Foarte ridicat 19. Consideraţi că sunteţi suficient de bine informat cu privire la activitățile desfășurate de centru? Da Nu Nu știu 20. Credeţi că vă sunt ascultate şi vă analizate ideile/propunerile de către conducerea centrului? Nu Uneori Mă aprobă Mă ascultă Îmi apreciază opiniile 21. Conducerea centrului a ținut cont de propunerile/ideile dumneavoastră? Da Nu Nu știu 22. Sunteți mulțumit de schimbările ce au avut loc în ultimul an? Da Nu Nu știu 23. Care este gradul dvs. de satisfacție în ceea ce priveşte colaborarea aparținător-personal centru? Mai puțin decât satisfăcătoare Satisfăcătoare Bună Foarte bună 24. Pentru o colaborare mai bună, propunerile dvs. sunt: 25. Cum apreciaţi calitatea servciilor centrului? Da Nu Se poate și mai bine 26. Vă rugăm să enumeraţi câteva aspecte care ar putea îmbunătăţi activitatea centrului Δ